SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Ruszyła kampania zachęcająca do ostrzegania się przed burzami (wideo)

W internecie trwa kampania społeczna przekonująca do wzajemnego ostrzegania się przed burzami i ich skutkami. Działania reklamowe zrealizowała należąca do Grupy DDB agencja Addapter we współpracy z HMD Global.

Article

Na kampanię składają się różnego rodzaju materiały branded content, takie jak filmy, grafiki i zdjęcia reportażowe. Innym kluczowym elementem kampanii jest Groomsh - chatbot na Messengerze Facebooka, wyszukujący wyładowania atmosferyczne i pozwalający swoim użytkownikom na wzajemne ostrzeganie się przed burzami.

Działania reklamowe powstały w wyniku współpracy HMD Global z agencją Addapter z Grupy DDB. Za produkcję filmów i zdjęć odpowiada Moon Films (za postprodukcję Televisor, a za dźwięk Juice). Spoty wyreżyserował Ben Jacks. Tworzeniem Groomsha zajmowało się Wandlee.

Jak podaje agencja, w pierwszych dniach kampanii główny spot promujący bota dotarł do 6. miejsca na liście najpopularniejszych filmów w polskiej wersji serwisu YouTube.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania zachęcająca do ostrzegania się przed burzami (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adapter
DDB powstaje z kolan
2 0
odpowiedź
User
Nestor
A to nie S&S się chwaliło że ich obsługują?
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry