Rynek luksusowych miesięczników w I kw. 2008

"Twój Styl" był w I kwartale 2008 roku najpopularniejszymluksusowym miesięcznikiem dla kobiet ze średnią sprzedażą wwysokości 231 tys. egzemplarzy. Jednak zarówno ten tytuł, jak iprzede wszystkim drugi w zestawieniu "Joy" straciły sporoczytelniczek w porównaniu z tym samym okresem 2007 roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

"Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w I kwartale 2008 rokuśrednią sprzedaż ogółem na poziomie 231 286 egz., będąc tym samymliderem rynku luksusowym miesięczników dla kobiet - wynika znajnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl. Jednak czasopismo zanotowało spory,wynoszący ponad 13,5 tys. egz. spadek sprzedaży w porównaniu z tymsamym okresem ubiegłego roku.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą 199 518 egz. - uplasował się"Joy" (Hearst Marquard Publishing). Jednak ten tytuł straciłnajwięcej czytelniczek w porównaniu z tym samym okresem 2007 roku.Trzecią pozycję zajął shoppingowy "Avanti" (Agora), który zanotowałśrednią sprzedaż w wysokości 163 248 egz. - o ponad 15,5 tys. egz.więcej niż w I kwartale 2007 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu