„Rzeczpospolita” uruchomiła serwis Radar.rp.pl o branży zbrojeniowej. Szefem Marcin Piasecki

W ramach portalu internetowego „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) utworzono serwis Radar.rp.pl, którego redaktorem prowadzącym został Marcin Piasecki. Sekcja jest redagowana we współpracy z Zespołem Badań i Analiz Militarnych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Rzeczpospolita” uruchomiła serwis Radar.rp.pl o branży zbrojeniowej. Szefem Marcin Piasecki

Radar.rp.pl podzielony jest na pięć sekcji tematycznych: Przemysł Obronny (z informacjami m.in. o przetargach i zakupach w branży zbrojeniowej), Wojsko Polskie (o modernizacji krajowych sił zbrojnych), Technologie, Świat i Program Wisła (ta ostatnia dotyczy kluczowego projektu dla rozwoju polskiej obrony powietrznej).

- Uruchomiliśmy oddzielny serwis obserwując jak duże zainteresowanie Czytelników budzą materiały związane z obronnością i przemysłem obronnym, publikowane w papierowym wydaniu „Rzeczpospolitej” i na portalu Rp.pl - uzasadnia Marcin Piasecki.

Teksty do serwisu piszą dziennikarze „Rzeczpospolitej” zajmujący się tematyką obronności i spraw międzynarodowych, m.in. Zbigniew Lentowicz, Andrzej Łomanowski, Marek Kozubal i Artur Bartkiewicz.

Ponadto nawiązano współpracę z Zespołem Badań i Analiz Militarnych, wydawcą takich magazynów branżowych jak „Wojsko i Technika”, „Lotnictwo Aviation International” i „Morze”. Dzięki temu w serwisie publikowane są teksty dziennikarzy tych pism.

- Dzięki połączeniu sił „Rzeczpospolitej” i wydawnictwa ZBiAM czytelnicy dostają unikalny produkt na rynku podparty wiarygodnością doświadczonych dziennikarzy i ich ogromną wiedzą branżową. Radar jest cenną pigułką wiedzy dla tych, którzy interesują się obronnością - podsumowuje Marcin Piasecki. - To dopiero początek - będziemy sukcesywnie rozwijać serwis, dodawać nowe elementy, uatrakcyjniać treści - zapowiada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu