„Rzuć wyzwanie wakacyjnym plamom” w kampanii odplamiaczy Vanish (wideo)

Reckitt Benckiser Polska w nowej kampanii marki odplamiaczy Vanish przekonuje, że można cieszyć się latem bez obaw o plamy. Działania reklamowe przygotowały agencje Kropka Bordo, Hypermedia, Zenith, Performics i Newcast.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Rzuć wyzwanie wakacyjnym plamom” w kampanii odplamiaczy Vanish (wideo)

W najnowszej kampanii Reckitt Benckiser Polska promuje nowy wariant marki Vanish – Vanish Gold - produkt, który usuwa 7-dniowe, zaschnięte plamy. Elementem działań reklamowych jest konkurs polegający na przedstawieniu wyzwania rzuconego plamom z Vanish.

Żeby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić produkt Vanish Gold lub Vanish Color Protect Chusteczki Zapobiegające Farbowaniu za minimum 25 zł i zachować paragon, a następnie na stronie wyzwanievanish.pl zamieścić zdjęcie przedstawiające wakacyjne chwile, podczas których przytrafiła się plama oraz opisać wyzwanie rzucone jej z Vanish.

Konkurs „Rzuć wyzwanie wakacyjnym plamom z Vanish” potrwa do 4 września. Co tydzień uczestnicy grają o pięć nagród: 2 rowery miejskie i 3 karty o wartości 300 zł.

Akcja marki Vanish wspierana jest dwoma spotami reklamowymi w telewizji, działaniami w sklepach oraz reklamami internetowymi.

Za ideę kreatywną, kreację i organizację konkursu odpowiada Kropka Bordo, za realizację w internecie - Hypermedia. Kampanię mediową przygotowały Zenith (w internecie i w telewizji), Performics (na Facebooku i YouTube) oraz Newcast (współpraca z blogerami).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej