SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

S4 Capital kupuje firmy analityczne ConversionWorks i Datalicious Korea

Należąca do Martina Sorrella spółka S4 Capital kupiła dwie zajmujące się analityką firmy: brytyjską ConversionWorks i koreańską Datalicious Korea.

Poprzez te akwizycje Martin Sorrell chce wzmocnić pozycję spółki MightyHive (należy do S4 Capital) w obszarze analityk. Spółka kupiła specjalizującą się w analizie cyfrowej brytyjską firmę ConversionWorks oraz dostawcę danych i analiz z Korei Południowej firmę Datalicious Korea.Należąca do Martina Sorrella spółka S4 Capital kupiła dwie zajmujące się analityką firmy: brytyjską ConversionWorks i koreańską Datalicious Korea.

Firma ConversionWorks specjalizuje się w dziedzinie analityki cyfrowej, licytowanych mediów i nauki o danych. Kieruje nią Russell Sutton, a wśród jej klientów są m.in. Diageo, Schuh i giffgaff.

Datalicious Korea jest partnerem Google Analytics, firmą dowodzi jej założyciel Sun-Young Kim. Firma zdobyła uznanie wśród takich klientów, jak Samsung, Adidas i Lotte w zakresie analiz, zwrotu z inwestycji w mediach społecznościowych i zarządzania relacjami z klientami społecznościowymi.

Obie te firmy zmienią nazwy na MightyHive, a ich szefowie pozostaną na swoich stanowiskach. -  Dane i analityka stanowią sedno naszego nowego modelu i cieszymy się na współpracę z naszymi klientami w Europie i regionie Azji i Pacyfiku, którzy inwestują w głębsze, oparte na danych treści i możliwości programowe - powiedział cytowany w komunikacie Martin Sorrell.

Firmy nie ujawniają kwot transakcji.

MightyHive należy do S4 Capital od 2018 roku.

 

Dołącz do dyskusji: S4 Capital kupuje firmy analityczne ConversionWorks i Datalicious Korea

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl