Škoda z kolarką Kasią Niewiadomą promuje elektryczne auta

Škoda realizuje kolejną kampanię ze swoją wieloletnią ambasadorką - wybitną kolarką Kasią Niewiadomą. Producent samochodów pokazuje, jak ważne jest dla niego odkrywanie różnorodnych talentów i zainteresowań kobiet, które pokazuje szerszemu gronu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Škoda z kolarką Kasią Niewiadomą promuje elektryczne auta

Serce startującej w najbliższym czasie akcji stanowi inspirujący film dokumentalny z udziałem Kasi Niewiadomej, która dzieli się swoją pasją, determinacją oraz spojrzeniem na kobiecość w świecie sportu i nie tylko.

Działania promocyjne kampanii będą realizowane m.in. za pośrednictwem telewizji i social mediów, a także w kinach.

- Dla mnie meta nigdy nie jest końcem, a motywacją do dalszego przekraczania barier. Uważam, że każda kobieta powinna mieć wybór i odwagę do realizowania wyznaczonych sobie celów. Każda z nas może znaleźć sposób wyzwalający energię do dalszego działania oraz inicjowania zmiany. Każda z nas może stać się inspiracją dla innych. Kobiecość można rozumieć na wiele różnych sposobów. Ja widzę ją jako walkę o siebie, swoją satysfakcję i szczęście - komentuje Kasia Niewiadoma, polska kolarka i ambasadorka marki Škoda.

Škoda promuje swój elektryczny SUV Enyaq

W materiałach kampanijnych szczególne miejsce zajmuje elektryczny SUV - Škoda Enyaq - którym Kasia jeździ na co dzień. - Współpraca z Kasią to dla nas nie tyle możliwość promowania naszych samochodów, ale platforma do budowania świadomości w duchu woman empowerment i wsparcia kobiet w osiąganiu swoich celów. Škoda aktywnie angażuje się w działania mające na celu wzmacnianie pozycji kobiet. Naszym celem jest inspirowanie ich, aby to one kreowały własne przeznaczenie, chcemy aby nie bały się marzyć i wytrwale stąpały po wybranej przez siebie drodze - mówi Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škoda Polska.

Szeroko zakrojona kampania będzie realizowana w telewizji, digitalu, kinach oraz kanałach social media. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Creative, a za zakup mediów PHD Media. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu