SAR i ProMarka chcą jednego standardu badań internetu

SAR i ProMarka wystosowały apel o opracowanie jednolitego standardu badań internetu w Polsce. Organizacje uczestniczą w konsultacjach branżowych prowadzonych przez PBI.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych Pro-Marka podczas spotkania grupy klienckiej – w ramach trwających konsultacji branżowych PBI nad standardem badań internetu w Polsce – zaapelowały o stworzenie jednolitej metodologii tego pomiaru. Zdaniem organizacji i skupionych w nich firm badanie internetu powinno być reprezentatywne dla całego rynku i uwzględniać jego potrzeby. „W czasie kiedy decydują się założenia metodologiczne badania, całe środowisko powinno uczestniczyć w wypracowaniu nowego standardu oraz regulacji związanych z kontrolą wyników badania” – napisali autorzy apelu. Nawiązali w ten sposób do inicjatywy, w ramach której około 20 podmiotów, m.in. Nasza-klasa.pl, GG Network, Axel Springer Polska, Redefine, IDMnet i ARBOinteractive, pracuje nad nową metodologią tego pomiaru niezależnie od Polskich Badań Internetu.

Tymczasem PBI informują, że w ramach konsultacji branżowych kończą się już prace grup roboczych panel i site-centric. Natomiast uczestnicy pozostałych są w trakcie precyzowania postulatów, w oparciu o które ma być wykonywany pomiar sieci w naszym kraju. Konsultacje zakończą się sformułowaniem oficjalnego dokumentu zawierającego oczekiwania całej branży w stosunku do standardu badań internetu w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7