SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Sąsiad poleca” - K2 Media dla Żołądkowej Gorzkiej w social media

Agencja K2 Media (należąca do Grupy K2) rozpoczyna współpracę z firmą Stock Polska. Zajmie się obsługą wódki Żołądkowa Gorzka w mediach społecznościowych.

Article

Agencja odpowiada za nową strategię komunikacji i ideę kreatywną pod hasłem. „Sąsiad poleca”. K2 Media w całym projekcie postawiła na jakościowy content i kreację wizualna. Na potrzeby komunikacji w social mediach wykreowana została postać Sąsiada, który stanowi uosobienie wartości wyznawanych przez markę Żołądkowa Gorzka. Nowy brand hero marki ma ją jeszcze mocniej zbliżyć do konsumenta. Jego charakterystyka i prezentowany w niej styl życia nawiązują do grupy docelowej, a jednocześnie mają nadać spójny ton komunikacyjny marce.

Celem działań jest podniesienie wizerunkowe marki oraz podkreślenie ważnych dla niej wartości, takich jak emocje i relacje sąsiedzkie. K2 Media zainwestowała w spójny content, opowiadający historię marki, w przeciwieństwie do większości przypadków komunikacji tego typu alkoholi.

Szczegółów na temat czasu trwania umowy pomiędzy K2 Media a Stock Polska nie podano.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Sąsiad poleca” - K2 Media dla Żołądkowej Gorzkiej w social media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl