Scholz&Friends przejmuje od agencji Grey obsługę programu SmartDom

Agencja Scholz&Friends Warszawa z początkiem stycznia 2017 roku rozpocznie obsługę reklamową programu SmartDom sieci Plus i Cyfrowego Polsatu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Ostatnio, od 2014 roku obsługą reklamową programu SmartDom zajmowała się agencja reklamowa Grey Group.

Wzięła ona udział w prowadzonym teraz przetargu. Została jednak pokonana przez agencję Scholz&Friends Warszawa. Teraz ta zajmie się kompleksową obsługą reklamową SmartDomu.

W rozpoczętej w połowie listopada świątecznej kampanii SmartDomu występują - podobnie jak we wszystkich wcześniejszych kampaniach - Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. Tym razem doradzają w świątecznych zakupach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu