SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Schulz brand friendly obsługuje w social mediach Polskie Koleje Linowe

Agencja Schulz brand friendly obsługuje od maja dziewięć profili w mediach społecznościowych należących do Polskich Kolei Linowych. Komunikację spaja hasło "Zabierzemy Cię w góry!".

Article

Zespół agencji Schulz brand friendly odpowiada za stworzenie strategii komunikacji i spójnej identyfikacji w mediach społecznościowych dla wszystkich ośrodków PKL, przygotowywanie treści, moderacje, konkursy oraz zakup mediów.

Agencja prowadzi komunikację na siedmiu profilach należących do Polskich Kolei Linowych na Facebooku. Wśród nich są: Kasprowy Wierch, Gubałówka, Palenica, Góra Żar, Mosorny Groń oraz Góra Parkowa. Działania rozpoczęły się także na dwóch kanałach na Instagramie – Polskich Kolejach Linowych i PKL Kasprowy.

- Chcemy, aby profile na Facebooku i Instagramie były naturalnym źródłem informacji i wymiany doświadczeń wśród osób odwiedzających ośrodki należące do PKL. Kanały social media są miejscem, w którym budujemy długotrwałą i obustronną relację z naszymi klientami, zwiększając przy tym zainteresowanie internautów górskimi wycieczkami i aktywnością w pięknych górskich lokalizacjach. Ułatwi to z pewnością spersonalizowana komunikacja  i spójna identyfikacja wizualna naszych ośrodków - mówi Patryk Białokozowicz z zarządu Polskich Kolei Linowych.

Strony nawiązały współpracę w wyniku przetargu, ma ona charakter długoterminowy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Schulz brand friendly obsługuje w social mediach Polskie Koleje Linowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl