Schulz Design obsłuży BP Flota Partner

Schulz Design, dział agencji reklamowej Schulz, wygrał całoroczny przetarg na obsługę reklamową programu flotowego BP Partner.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Programy flotowe to kompleksowe oferty mające wspomagać managerów zarządzających flotą samochodów. W ramach nawiązanej całorocznej współpracy realizowane będą następujące działania: pełna obsługa BTL, reklama prasowa, design kart flotowych. Kreacje reklam prasowych dotyczyć będą kart flotowych oraz specjalistycznych programów komputerowych do zarządzania flotą.

Zadania związane z ATL – owymi elementami przetargu wspierane będą przez dział kreatywny agencji reklamowej Schulz. Agencja będzie również planowała zakup mediów dla wyżej wymienionych reklam.

- „Managerowie floty, jako grupa docelowa, to wąskie grono specjalistów, dlatego też zaproponowaliśmy dodatkowe propozycje, które wzmocnią siłę dotarcia argumentów przemawiających za programem Flota Partner” - mówi Iwona Machowska, dyrektor obsługi klienta Agencji Schulz. – „Współpraca z BP zostanie poszerzona prawdopodobnie o zadania związane z organizacją eventów i wsparciem PR dla reklamowanego programu”.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?