Sensors dla Polifarbu Cieszyn-Wrocław SA, Orco Property Group i Luksusowej

Agencja public relations Sensors (Euro RSCG Poland) podpisała trzy nowe umowy z klientami.

er
er
Udostępnij artykuł:

Dla Polifarbu Cieszyn-Wrocław SA (Grupa SigmaKalon), producenta popularnych farb Dekoral i lidera na polskim rynku farb i lakierów, agencja będzie prowadzić komunikację korporacyjną oraz działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

Dla Orco Property Group, francuskiego dewelopera, inwestora i doradcy inwestycyjnego, głównego gracza na rynku nieruchomości w Europie Centralnej, agencja poprowadzi działania z zakresu media relations i public afffairs związane z nową inwestycją przy ul. Zlotej 44, w Warszawie. Inwestor planuje wznieść w tym miejscu luksusowy apartamentowiec, zaprojektowany przez światowej sławy architekta Daniela Libeskinda. Będzie to drugi najwyższy budynek mieszkalny w Europie. Zadaniem agencji będzie również obsługa korporacyjna Orco Property Group. W ramach projektu Sensors odpowiada także za koordynacje całości działań z zakresu marketing services i interactive, realizowanych przez spółki Grupy Euro RSCG.

V&S Luksusowa Zielona SA powierzyła agencji opiekę nad sztandarowym polskim produktem ze swojego portfolio, wódką Luksusową. Zadaniem agencji będzie opracowanie platformy komunikacyjnej dla marki Luksusowa oraz zaplanowanie i realizacja działań public relations do końca tego roku.

"Nowe zlecenia oznaczają dla agencji utrzymanie dynamicznego rozwoju, o którym świadczą także ponad 100% wzrost przychodów w roku 2005, przedłużenie współpracy ze wszystkimi klientami w roku 2006 oraz powiększenie zespołu do 25 konsultantów. Równolegle cały czas inwestujemy w szkolenia pracowników w Polsce jak i za granicą, intensywnie pracujemy nad nowymi produktami i poszerzeniem oferty usług komunikacyjnych, a także zacieśniamy strategiczną współprace z agencjami public relations sieci Euro RSCG" - powiedziała Katarzyna Przewuska, managing director Sensors.

Agencja public relations Sensors powstała w listopadzie 2003 roku, a od marca 2005 roku należy do sieci Euro RSCG. Agencja realizuje projekty w ramach trzech działów: Brand Public Relations & Consumer Marketing, Corporate & Finance Communications i Healthcare Communications. Do grona stałych klientów agencji należą: Absolut Vodka, PKO BP, PZU SA, Reader’s Digest, Sanofi - Aventis, SPF Polska (Springfield), Sharp Electronics, US Pharmacia, Volvo Auto Polska.

er
Autor artykułu:
er
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"