SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sensors PR dla The Edrington Group

Sensors Public Relations odpowiedzialna za komunikację marketingową The Famous Grouse i The Macallan

Sensors Public Relations rozpoczęła realizację programu public relations dla marki The Famous Grouse, whisky produkowanej przez The Edrington Group, największego niezależnego producenta whisky w Szkocji. Agencja odpowiedzialna jest za re-launch medialny marki na polskim rynku, w ramach którego zorganizowano ZLOT NIELOTÓW w warszawskiej Fabryce Trzciny, a także program dla barmanów, szkolenia sił sprzedaży. Sensors Public Relations przygotowała również nowe layouty reklam na potrzeby kampanii w prasie branżowej. The Famosu Grouse to najwyższej jakości whisky typu blanded, sprzedawana w ponad 100 krajach świata. Marka ta jest siódmą pod względem wielkości sprzedaży szkocką whisky na świecie (Źródło: IWSR 2002). Roczna sprzedaż wynosi ponad 30 milionów butelek.

Równolegle do re-launchu The Famous Grouse, The Edrington Group I V&S Luksusowa Zielona Góra SA, dystrybutor, wprowadziły na polski rynek szkocką whisky premium The Macallan Single Malt. Sensors PR także odpowiada za launch medialny oraz komunikację z konsumentami. Obok marek whisky Sensors PR odpowiada za całość działań public relations dla Absolut Vodka oraz zapewnia wsparcie PR markom Luksusowa i Kijafa należącym do koncernu V&S Luksusowa Zielona Góra SA.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sensors PR dla The Edrington Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl