ROZWIŃ

Nowy serial dokumentalny „Natascha Kampusch - całe życie w więzieniu” od 24 lutego w Viaplay (wideo)

W czwartek, 24 lutego na platformie Viaplay odbędzie się premiera 3-odcinkowego serialu dokumentalnego „Natascha Kampusch - całe życie w więzieniu”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Nowy serial dokumentalny „Natascha Kampusch - całe życie w więzieniu” od 24 lutego w Viaplay (wideo)
Natascha Kampusch; fot. Viaplay

Nowy dokument Viaplay to opowieść o Nataschy Kampusch, porwanej jako dziecko w 1998 roku i przez osiem i pół roku więzionej przez swojego oprawcę.

Produkcja podejmuje także temat reakcji społeczeństwa, która spotkała ją po odzyskaniu wolności i próbuje odpowiedzieć na pytanie, dlaczego po traumatycznych przejściach, była ona tak okrutna. Przez ostatnich piętnaście lat Natascha Kampusch zmagała się z pogardliwymi spojrzeniami i protekcjonalnymi komentarzami.

- Cieszę się, że mogłam opowiedzieć swoją historię w serialu dokumentalnym Viaplay, zwracając uwagę na to, jak trudno jest ofierze zachować swoją godność. Mam nadzieję, że tym samym pomogę osobom, które będą narażone na podobne sytuacje. Chciałabym, by spotykały się z większą wyrozumiałością ze strony mediów i opinii publicznej, niż ja - komentuje Natascha Kampusch.

Premiera 24 lutego w Viaplay

Premiera „Natascha Kampusch - całe życie w więzieniu” odbędzie się 24 lutego na platformie streamingowej Viaplay.

3-odcinkowy serial został wyprodukowany przez Heartland TV. Szefem produkcji jest Jonas Ask Hamed, producentem wykonawczym - Wenche Hougaas Jensen, producentką serialu - Anna Maria Kristensen, a dyrektorem produkcji - Nicole Nielsen Horanyi. Producentem wykonawczym ze strony NENT Group jest Trine Kongegaard.

- Dokumenty, które podejmują trudne społeczne tematy, są ważną częścią kolekcji Viaplay. Wielu z nas zna już tragiczną historię porwania Nataschy Kampusch, ale tworząc ten dokument, skupiliśmy się również na innym ważnym aspekcie - powrotu „na wolność”, która okazała się kolejną pułapką - mówi Filippa Wallestam, EVP i chief content officer w Nent Group.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/max-verstappen-viaplay,7170034649938049a ##

Platforma Viaplay, należąca do szwedzkiego koncernu NENT Group, wystartowała w Polsce 3 sierpnia ub.r. W styczniu serwis odwiedziło 1,36 mln polskich internautów, co wobec 1,83 mln miesiąc wcześniej oznacza spadek o 25,7 proc. Natomiast średni czas korzystania przez użytkownika wydłużył się z 46 minut i 20 sekund w grudniu do 56 minut i 38 sekund w styczniu.

Komentarze (0)
Bqzw
2 lata temu

@Słuchacz - „Zmieńcie muzykę, koniecznie! Autorskie audycje. Gdzie publicystyka?, Mądra, światowa? W soboty więcej kultury. Kiedyś pięknie budziła Agnieszka Furtak Bilnik, również robili fantastyczny duet z Uzarem. Niedziela popołudniu muzyka świata. Sprawdzone chwyty z nowym i nowoczesnym wydaniem. ” To już było

+
2 lata temu

@VL - „Jedynka - informacje/muzyka, Dwójka - muzyka klasyczna, jazz, literatura, Trójka - muzyczna, Czwórka - muzyczna a reszta w DAB+/internet” a o śeicie w onecie i tvn,i przejętym info.

??
2 lata temu

@ha ha - „@Observer - „Pan Adam dalej będzie zdalnie, czy już nie ma przeszkód, żeby przychodził codziennie do pracy?” boli zad co? to jeszcze będzie bardziej bolał:)” a,jeszcze więcej demokracji tak?bez prywatnych goryli,czy z?

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu