„Ojciec Mateusz 27” zyskał 220 tys. widzów

Wiosenne odcinki „Ojca Mateusza” nadawane w piątkowe wieczory ogląda średnio 1,98 mln widzów, o 220 tys. osób więcej niż serial gromadził przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Ojciec Mateusz 27” zyskał 220 tys. widzów
„Ojciec Mateusz”; fot. ATM Grupa

Premierowe odcinki „Ojca Mateusza” emitowane są w TVP1 w piątki o godz. 20.35. W okresie od 4 do 18 marca serial oglądało średnio 1,98 mln widzów. Przełożyło się to na 13,80 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 9,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością jak na razie cieszył się odcinek serialu z 4 marca. Zgromadził przed telewizorami 2,18 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/stulecie-winnych-czwarty-sezon-obsada-wyniki-opinie,7170014088083073a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny