„Ojciec Mateusz 27” zyskał 220 tys. widzów

Wiosenne odcinki „Ojca Mateusza” nadawane w piątkowe wieczory ogląda średnio 1,98 mln widzów, o 220 tys. osób więcej niż serial gromadził przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Ojciec Mateusz 27” zyskał 220 tys. widzów
„Ojciec Mateusz”; fot. ATM Grupa

Premierowe odcinki „Ojca Mateusza” emitowane są w TVP1 w piątki o godz. 20.35. W okresie od 4 do 18 marca serial oglądało średnio 1,98 mln widzów. Przełożyło się to na 13,80 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 9,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością jak na razie cieszył się odcinek serialu z 4 marca. Zgromadził przed telewizorami 2,18 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/stulecie-winnych-czwarty-sezon-obsada-wyniki-opinie,7170014088083073a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały