„Przyjaciółki 19” straciły 270 tys. widzów. Serial śledzi milion osób

Najnowszy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1 mln osób, o 270 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Przyjaciółki 19” straciły 270 tys. widzów. Serial śledzi milion osób
„Przyjaciółki”; fot. Polsat

Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że dziewiętnastą edycję „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 3 marca br.) po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1 mln widzów. Przekłada się to na 8,08 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,70 proc. w grupie 16-59.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 10 marca br. Zgromadził przed telewizorami 1,06 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-osaczony-ogladalnosc-opinie,7170018092713601a ##

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska