SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Będzie drugi sezon „Wednesday” na Netfliksie

Netflix potwierdził, że nakręcony zostanie drugi sezon serialu „Wednesday”. Pierwsza odsłona była hitem na platformie od premiery w drugiej połowie listopada.

Jenna Ortega w serialu „Wednesday”, fot. NetflixJenna Ortega w serialu „Wednesday”, fot. Netflix

Na profilach społecznościowych Netflixa zamieszczono w piątek trwający niecałą minutę zapowiedź drugiego sezonu „Wednesday”. W spocie występuje Jenna Ortega, która w serialu gra tytułową bohaterkę Wednesday Addams.

Na razie nie przekazano żadnych dalszych informacji o drugiej odsłonie „Wednesday”.

 

„Wednesday” na Netfliksie oglądany przez ponad miliard godz.

Pierwszy sezon „Wednesday” miał premierę na Netfliksie 23 listopada, składa się z 8 odcinków.

„Wednesday” to detektywistyczna i paranormalna opowieść o Wednesday Addams uczącej się w Akademii Nevermore. Dziewczyna próbuje zapanować nad swoimi nowo odkrytymi mocami psychicznymi, powstrzymać mordercze siły terroryzujące okolicę oraz rozwiązać nadnaturalną zagadkę, której częścią przed 25 laty stali się jej rodzice.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Oprócz Jenny Ortegi w serialu występują Catherine Zeta-Jones, Luis Guzmán, Gwendoline Christie, Christina Ricci, Hunter Doohan, Percy Hynes White, Emma Myers i Joy Sunday.

 

Reżyserami byli Tim Burton (odpowiadał za pierwsze cztery odcinki, był też producentem wykonawczym), James Marshall i Gandja Monteiro. Realizacją wspólnie z Netfliksem zajęła się wytwórnia MGM.

„Wednesday” natychmiast po premierze wskoczył do najpopularniejszych produkcji na Netfliksie. Przez pierwsze trzy tygodnie zanotował 1,02 mld godzin oglądania przez użytkowników. Przekroczył poziom miliarda godzin oglądania w ciągu 28 dni od premiery jako trzeci serial w historii platformy - po „Squid Game” i czwartym sezonie „Stranger Things”.

W całym grudniu „Wednesday” był najchętniej oglądanym serialem anglojęzycznym na Netfliksie.

 

W Polsce do końca grudnia serial miał 2,77 mln widzów, którzy oglądali go przez 15,55 mln godzin. Zajął pod tym względem drugie miejsce, za czwartą odsłoną „Stranger Things”.

Na koniec września ub.r. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.

W czwartym kwartale ub.r. Netflix spodziewał się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna - z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto - z 607 do 163 mln dolarów.

Dołącz do dyskusji: Będzie drugi sezon „Wednesday” na Netfliksie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Konrad
WOW KCE MIEC TEN DRUGI SEZON
odpowiedź
User
Konrad
WOW KCE MIEC TEN DRUGI SEZON
odpowiedź