Serwisy Grupy RMF w portfolio Atmediów

Biuro reklamy mediów tematycznych Atmedia od lipca br. zajmuje się sprzedażą reklam w serwisach internetowych Grupy RMF.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Serwisy Grupy RMF w portfolio Atmediów

W ramach podpisanej umowy, sprzedaż reklamy display w witrynach Grupy RMF w całości została powierzona Atmedia Interactive. Z kolei za sprzedaż zasobów wideo na tych stronach oprócz Atmediów odpowiada także biuro reklamy portalu Interia.pl, który należy, podobnie jak RMF, do Grupy Bauer.- Nawiązanie współpracy z partnerem takim, jak Atmedia, to szansa jakościowej komercjalizacji naszych serwisów internetowych - mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.Grupa RMF posiada pięć witryn internetowych - to serwisy stacji RMF FM (rmf.fm), RMF Maxxx (rmfmaxxx.pl) i RMF Classic (rmfclassic.pl), a także strona z newsami rmf24.pl oraz rmfon.pl - serwis umożliwiający słuchanie 109 stacji radiowych w internecie.Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w kwietniu br. serwisy Grupy RMF miały 2,3 mln użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe