Shortlist Consulting, Double Check i Digital Standards razem jako Marketing Benchmarks Group

Firmy Shortlist Consulting (zajmująca się doradztwem we współpracy klient-agencja i doradztwem przetargowym), Double Check (audytor mediowy) oraz Digital Standards (audytor i doradca w zakresie mediów digital) utworzyły Marketing Benchmarks Group. Grupa ta zajmie się kompleksową obsługą przetargów związanych z szeroko pojętymi usługami marketingowymi.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Shortlist Consulting, Double Check i Digital Standards razem jako Marketing Benchmarks Group
Marta Macke

Wszystkie trzy firmy w ramach Marketing Benchmarks Group będą wspólnie działać w zakresie kompleksowej obsługi przetargów na zakup usług marketingowych, wsparcia w budowaniu relacji klient-agencja oraz wyznaczania standardów i dobrych praktyk zarówno w przetargach, jak i w audytach mediowych.

Grupa powstała po to, by zaoferować klientom (działom marketingu oraz zakupów) jednego miejsca, w którym będą mogli uzyskać wsparcie w zarządzaniu wyborem partnerów z branży usług marketingowych, agencji komunikacji marketingowej, jak i domów mediowych, agencji digital oraz innych dostawców usług marketingowych.

- Wierzymy, że skuteczność działań marketingowych leży w dużej mierze po stronie jakości zaproszonych do przeglądu firm oraz procesu, który pozwoli wybrać najlepszą z nich pod kątem konkretnych potrzeb klienta. Jesteśmy przekonani, że kompleksowe podejście do zakupów usług marketingowych pozwala firmom ustalić standardy pracy na poziomie całościowego zarządzania procesami zakupowymi i zastosować podobne standardy wyboru oraz później zarządza nimi, niezależnie jakiej części usług zakupu dotyczą, w tym także kosztów - podkreśla Marta Macke, partner zarządzający w Shortlist Consulting.

Paweł Pluciński, partner zarządzający w Double Check dodaje, że usługi te wychodzą poza same koszty zakupu mediów. - W praktyce chcemy doprowadzić do sytuacji, gdzie dostawcy rozwiązań kreatywnych będą bardziej zintegrowani z dostawcami mediów, a jest to możliwe tylko przy kompleksowym zarządzaniu wyborem agencji reklamowych i domów mediowych – mówi.

Marta Macke ma ponad 20-to letnie doświadczenie w obsłudze klienta i rozwoju biznesu w agencjach reklamowych. Rafał Karski, który dołączył w połowie 2017 roku jako partner do Shortlist Consulting, ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i marketingu - jako CMO zarządzał lokalnymi i międzynarodowymi markami.

Z kolei Paweł Pluciński ponad 15 lat zajmował się negocjacjami w telewizjach, po czym prowadził dział zakupu mediów w domu mediowym. Natomiast Jacek Dzięcielak przez 12 lat jako CEO, zarządzał międzynarodowym domem mediowym i operacjami digital oraz domem sprzedaży międzynarodowego wydawnictwa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"