SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sigma Bis, Euvic Effect, dsk i Partner of Promotion wygrały przetarg Urzędu Transportu Kolejowego

Konsorcjum agencji: Sigma Bis, dsk, Euvic Effect i Partner of Promotion wygrało przetarg Urzędu Transportu Kolejowego na realizację społecznej kampanii w ramach projektu "Kolejowe ABC II" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to blisko 52 mln zł.

Przetarg UTK dotyczył przygotowania i realizacji społecznej, informacyjno-edukacyjnej kampanii medialnej w ramach projektu "Kampania Kolejowe ABC II".

W odpowiedzi wpłynęły 3 oferty. Złożyły je 3 konsorcja: Bringmore Advertising i Starcom (z ceną 51,98 mln zł), Media Group z Fabryką Komunikacji Społecznej i ITBC Communication (z ceną 48,87 mln zł) oraz Sigma Bis z Euvic Effect, dsk i Partner of Promotion (z ceną 51,88 mln zł).

UTK do współpracy wybrał wspólną ofertę Sigmy Bis z Euvic Effect, dsk i Partner of Promotion. Agencje te będą pracować dla Urzędu do końca września 2023 roku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Zaplanowana kampania ma być wieloaspektowa. Oddzielne działania będą skierowane do dorosłych (głównie rodziców, opiekunów, nauczycieli i wychowawców dzieci w wieku 4-12 lat), oddzielne do dzieci w wieku 4-12 lat.

Zaplanowane działania mają obejmować emisję spotów tv, wydarzenia edukacyjno-informacyjne, emisję spotów w radiu, internet.

Jesienią 2021 roku UTK wybrał do współpracy reklamowej agencje Partner of Promotion i Media Group. Odpowiadały za kampanię "Bezpiecznie Koleją - Wybierz Kolej - Europejski Rok Kolei".

 

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis, Euvic Effect, dsk i Partner of Promotion wygrały przetarg Urzędu Transportu Kolejowego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AS
Koledzy z Sigmy będą zadowoleni ;)
odpowiedź
User
Adrtetiasz
Rządowa agencja wygrała rządowy przetarg.
To wspaniała wiadomość dla rynku.
odpowiedź