SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Śledzik na raz zamiast burgera - Michel Moran znów reklamuje Lisnera (wideo)

Ruszył kolejny etap kampanii reklamującej przekąski rybne Śledzik na raz marki Lisner. Akcję - której bohaterem jest Michel Moran, kucharz znany m.in. z programu „Masterchef” w TVN - przygotowały firmy GPD Agency i Starcom.

Nowa reklama Lisnera pokazuje, jak Michel Moran w samochodzie gastronomicznym zamiast burgera serwuje zaskoczonym klientom Śledzika na raz promowanej marki. Przekonuje ich, że warto spróbować tej przekąski, ponieważ zawiera ona kawałki śledzia z dodatkiem warzyw i trzech różnych sosów do wyboru.

Michel Moran jest ambasadorem reklamowym marki Lisner od października ub.r. W poprzednim spocie też promował Śledzika na raz, wcielając się w dostawcę pizzy (obejrzyj to).

Ponadto Moran jest jednym z kucharzy reklamujących przyprawy „Mój przepis na...” marki Prymat (więcej na ten temat).

Obecny etap kampanii Lisnera jest prowadzony przede wszystkim w telewizji i internecie.

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Śledzik na raz zamiast burgera - Michel Moran znów reklamuje Lisnera (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
"Ambasador reklamowy marki" - jakie prześliczne określenie robienia z siebie głupka i rozmieniania na drobne pozycji znanego restauratora.
odpowiedź
User
gość
śledziki są na raz. Kupujesz pierwszy i ostatni raz.
odpowiedź
User
wielbiciel ryb
Kupiłem dziś w Biedronce "śledzika na raz" z suszonymi pomidorami.Tego nie da sie jeść!!!!!!! OHYDA!!!!!!!
odpowiedź