SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Młodzi Polacy najchętniej słuchają RMF FM i Eskę. Tylko 1,8 proc. udziału PR3 i 1,1 proc. PR1

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób w wieku od 15 do 24 lat w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Drugie miejsce zajęła Eska, która zanotowała największy spadek w zestawieniu. Najwięcej zyskało z kolei Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania wśród osób w wieku od 15 do 24 lat w okresie od listopada 2018 roku do stycznia 2019 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 27,2 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się on o 0,6 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła Eska z udziałem na poziomie 21,7 proc., po spadku o 1,6 pkt. proc. - największym w zestawieniu.

Na podium znalazło się jeszcze Radio ZET, którego udział w rynku zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 1,9 pkt. proc. do 11 proc. Stacja ta wyprzedziła RMF MAXXX (10,5 proc. udziału; w dół o 0,4 proc.).

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od listopada 2018 roku do stycznia 2019 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Dołącz do dyskusji: Młodzi Polacy najchętniej słuchają RMF FM i Eskę. Tylko 1,8 proc. udziału PR3 i 1,1 proc. PR1

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polon
Słuchają ESKI, nie Eskę!

Na litość! Ogarnijcie się z gramatyką, nie róbcie z siebie matołów!
odpowiedź
User
K2101
Polskie Radio nie ma obecnie stacji dla młodych. Likwidacja Czwórki doprowadziła do tego, że młodzi przeszli do konkurencji. PR24=TOKFM widać, że młodzi mają już dość ciągłych wzajemnych ataków POPiSu czy innych partii, które nieudolnie rządzą Polską od 1993 r.
A tej propagandy w Polskim Radiu jest dużo. W Czwórce praktycznie zero polityki, w Dwójce zresztą też. Ale Czwórka jest przynajmniej alternatywą dla stacji, w których można słyszeć te same utwory (tzw. Hity) grane 300 razy w miesiącu, przy okazji reklamy i prośby o SMSy.
Polskie Radio straciło młodych słuchaczy i nieprędko ich odzyska bo i tak większość słucha FM, gdzie Czwórki już nie ma.
odpowiedź
User
Dass
Zetka walczy o podium z RMF Maxx ? No to Michnik będzie musiał postawić na techno 24h.
odpowiedź