SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

RMF FM z największym wzrostem słuchalności o poranku, Jedynka i Trójka najbardziej w dół

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od września do listopada br. w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.com Article

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) w okresie od września do listopada 2017 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego udział względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 1,8 pkt. proc. do 25,2 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to zdecydowanie największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (13,4 proc. udziału; bez zmian).

Podium uzupełnia Jedynka, która zanotowała największy spadek w zestawieniu (w dół o 2,3 pkt. proc. do 9,9 proc. udziału). Nieco mniej straciła plasująca się na czwartej lokacie siostrzana Trójka. Jej udział zmalał o 1,8 pkt. proc. do 6,7 proc.

Warto również zwrócić uwagę na duże wzrosty słuchalności następujących stacji: Eska (5,4 proc. udziału; do góry o 0,6 pkt. proc.), RMF MAXXX (2,9 proc.; + 0,9 pkt. proc.), Radio Maryja (2,4 proc.; + 0,6 pkt. proc.) i Polskie Radio 24 (0,7 proc.; + 0,5 pkt. proc.).

Również wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w dni powszednie w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) w analizowanym okresie liderem było RMF FM notujące największy wzrost (25,3 proc.; do góry 1,5 pkt. proc.). Także i w tym ujęciu najwięcej straciła Jedynka (9,3 proc.; w dół 2,3 pkt. proc.).

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od czerwca do sierpnia 2017 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF FM z największym wzrostem słuchalności o poranku, Jedynka i Trójka najbardziej w dół

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rozbawiony socjalistami z piSSu
W Nowym Roku gratulacje dla pisowskich radiowęzłów. Nadal im spada co - jak każdy inteligentny czytelnik tego forum wie - w alternatywnej rzeczywistości budowanej przez naszą partię oznacza ogromny sukces. Ambitny plan zakłada szybsze dążenie do zerowej słuchalności pod koniec 2018. Tzn. do końca nie wiadomo czy to jest 2018 rok! Skoro 1 to więcej niż 27, to możliwe, że mamy zupełnie inny rok. Nie można wykluczyć, że kalendarz zaczyna się od Smoleńska. Tu prosimy o opinię prawdziwych Polaków.
36 5
odpowiedź
User
Henio
Znakomity strateg pan prezes Jacek Sobala bardzo stara się o jak najlepsze wyniki stacji komercyjnych. ;)
30 1
odpowiedź
User
orion 3
W Nowym Roku gratulacje dla pisowskich radiowęzłów. Nadal im spada co - jak każdy inteligentny czytelnik tego forum wie - w alternatywnej rzeczywistości budowanej przez naszą partię oznacza ogromny sukces.

Biorąc pod uwagę fakt, że masy ludowe mają wprost fatalny gust i uwielbiają różną niewymagającą tandetę, niższą słuchalność rzeczywiście można uznać za sukces. Oznacza to bowiem, iż rozgłośnie Polskiego Radia są adresowane do tej bardziej wymagającej części ludzi, których nie zadowala słuchanie w RMFkach i Zetkach dennej i ubogiej playlisty przerywanej co kilka minut reklamami, zapowiedziami wielkich kumulacji i innych takich. Nie ma co zaklinać rzeczywistości i trzeba powiedzieć sobie prawdę, że słuchacze Polskiego Radia mają wyższe wymagania od słuchaczy RMF. Słuchaczom Polskiego Radia nie przeszkadza ambitniejsza muzyka która nie ogranicza się do 50 wątpliwej jakości hitów sponsorowanych przez majorsów przemysłu fonograficznego, nie przeszkadza im poważniejsza zawartość audycji i nie nudzi ich prezenter mówiący do mikrofonu dłużej niż 10 sekund. Jeśli ceną za takie radio jest niższa słuchalność, nie mam wątpliwości, czy warto tę cenę zapłacić. Polskie Radio może być dumne ze swoich słuchaczy.
4 25
odpowiedź
User
ACIS
Trójce musiało polecieć, poranną ZD3 zmasakrowano - Lisicki (definicja oślizłego propagandzisty), Rożek (dr fizyki mądrzący się na każdy temat, ale bardzo płytko, a przy tym popełniające straszne błędy gadając o fizyce), brak komentatorów (byli z różnych środowisk, to nie mogło pasować partii...), praktycznie brak przeglądów prasy, słabiutka Kołaczkowska...
16 4
odpowiedź
User
mon
W Nowym Roku gratulacje dla pisowskich radiowęzłów. Nadal im spada co - jak każdy inteligentny czytelnik tego forum wie - w alternatywnej rzeczywistości budowanej przez naszą partię oznacza ogromny sukces.

Biorąc pod uwagę fakt, że masy ludowe mają wprost fatalny gust i uwielbiają różną niewymagającą tandetę, niższą słuchalność rzeczywiście można uznać za sukces. Oznacza to bowiem, iż rozgłośnie Polskiego Radia są adresowane do tej bardziej wymagającej części ludzi, których nie zadowala słuchanie w RMFkach i Zetkach dennej i ubogiej playlisty przerywanej co kilka minut reklamami, zapowiedziami wielkich kumulacji i innych takich. Nie ma co zaklinać rzeczywistości i trzeba powiedzieć sobie prawdę, że słuchacze Polskiego Radia mają wyższe wymagania od słuchaczy RMF. Słuchaczom Polskiego Radia nie przeszkadza ambitniejsza muzyka która nie ogranicza się do 50 wątpliwej jakości hitów sponsorowanych przez majorsów przemysłu fonograficznego, nie przeszkadza im poważniejsza zawartość audycji i nie nudzi ich prezenter mówiący do mikrofonu dłużej niż 10 sekund. Jeśli ceną za takie radio jest niższa słuchalność, nie mam wątpliwości, czy warto tę cenę zapłacić. Polskie Radio może być dumne ze swoich słuchaczy.
chyba nie zwróciłeś uwagi, że Polskiego radia słuchają osoby po 60 roku życia i dla nich jest to idealne radio dzięki któremu nie muszą już myśleć. Widać też się do nich zaliczasz. PiSowskie radio ma za zadanie dołować ludzi i to robi, a nie wszyscy chcą mieć żałobny nastrój /poza tobą/. Zero radości i tylko posłuszeństwo wobec partii i religii. Skoro Polacy nie chcą słuchać mszy przez całą dobę to chyba o czymś świadczy. Polskie radio nie jest radiem dla młodych o czym widać zapominasz.
33 2
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing