SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio ZET nowym liderem słuchalności w Warszawie. Trójka w dół

Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od lutego do lipca br. zostało Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Article

W okresie od lutego do lipca 2018 roku z miejsca trzeciego na pozycję lidera rynku radiowego w Warszawie awansowało Radio ZET. Stacja ta względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała średni dobowy udział słuchania na poziomie 11,8 proc. (po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,5 pkt. proc.) - wynika z raportu Radio Track Millward Brown, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęło TOK FM (z 10,4 proc. do 9,7 proc.). Podium uzupełnia Trójka (z 11,6 proc. do 8,5 proc.), która spadła z miejsca pierwszego. Czwarte było RMF FM (taki sam wynik na poziomie 8,2 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radio ZET nowym liderem słuchalności w Warszawie. Trójka w dół

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
K2101
Czego w tytule: Trójka w dół, a Trójka ze wzrostem?! Powinno być "RMF FM w dół". Chyba to z przyzwyczajenia
19 10
odpowiedź
User
Warszawa II
Kulturalni i obyci ludzie o dużej inteligencji widzący i słyszący więcej słuchają Programu Drugiego.
16 14
odpowiedź
User
AS
Czego w tytule: Trójka w dół, a Trójka ze wzrostem?! Powinno być "RMF FM w dół". Chyba to z przyzwyczajenia
bo porównuje się rok do roku, a nie sąsiadujące fale
12 11
odpowiedź
User
Shakyor
a gdzie jest Radio 7? Nie zalicza się do A 17, a nadaje w północnym Mazowszu. W Warszawie też go łapię i całkiem fajne włoskie disco puszczają.
8 13
odpowiedź
User
Krasawica
Gdy chodzi o Zetkę, to kampania ,,Siła muzyki" dała skok udziału w rynku z 11,8% na 11,8% ;).
Czyli ,,udana" promocja pozwoliła jedynie na podtrzymanie wyniku, o wzroście ani słychu, ani nic.
Wybitna promocja, wybitne kierownictwo.

PS. W poprzednim półroczu Zet już było na I miejscu (Zet 11,8%, RMF 11,4%), Trójce skoczyło z 7,8% na 8,5%, wynik Toku spada z półrocza na półrocze (10,4% - 9,8% - 9,7%), zatem tytuł artykułu jest trochę nie tego.
17 12
odpowiedź