SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Eska z największym wzrostem słuchalności na wsi i w małych miastach, Trójka najbardziej w dół

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród mieszkańców wsi i miast do 50 tys. mieszkańców w pierwszym kwartale br. było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska, a najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział RMF FM pod względem słuchania wśród mieszkańców wsi i miast do 50 tys. mieszkańców w okresie od stycznia do marca 2018 roku wyniósł 28,8 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten wzrósł o 0,2 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem było Radio ZET z udziałem na poziomie 13,2 proc., po spadku o 1 pkt. proc.

Podium uzupełnia Jedynka, którego udział w rynku zmniejszył się o 1 pkt. proc. do 9 proc.

W czołowej piątce znalazły się jeszcze: Eska (do góry o 1,2 pkt. proc. do 7,3 proc. - największy wzrost w zestawieniu) i sieć Audytorium 17 (- 0,5 pkt. proc. do 5,1 proc.), które awansowały odpowiednio z piątego i szóstego miejsca.

Z czwartej na szóstą lokatę spadła z kolei Trójka, która zanotowała największy spadek w zestawieniu - wynoszący 1,6 pkt. proc. do 4,7 proc. udziału.

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w pierwszym kwartale 2018 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Eska z największym wzrostem słuchalności na wsi i w małych miastach, Trójka najbardziej w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Niewypowiedziane
RMF to nie radio, RMF to zapętlona playlista . Tam nawet glosy prowadzących są wcześniej nagrywane. Zapowiadanie godziny to zmyłka, żebyśmy myśleli że te kilka zdań wypowiedzianych w przerwie playlisty i reklam jest na żywo.
6 1
odpowiedź
User
rip 3ka
Szkoda trójki. Słuchacze doceniają zmiany..
21 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing