Smartney z kampanią „Keep Smart & pożyczaj online”

Firma pożyczkowa Smartney rusza z nową kampanią internetową pod hasłem „Keep Smart & pożyczaj online”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Smartney z kampanią „Keep Smart & pożyczaj online”

W ramach akcji przygotowano kilkanaście różnych kreacji, które będą używane w komunikacji internetowej.

Główne hasło kampanii „Keep SMART & pożyczaj online” nawiązuje do angielskiego plakatu propagandowego z 1939 roku z hasłem: „Keep calm & carry on”, który miał na celu utrzymanie morale narodu przed wybuchem II wojny światowej. Plakat został ponownie odkryty w 2000 roku i szybko stał się źródłem wielu przeróbek komercyjnych i memów internetowych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/firma-pozyczkowa-smartney-jak-dziala-opinie-reklama-opinie ##

- Hasło Keep SMART jest również kontynuacją manifestu marki, który wykorzystywaliśmy w poprzedniej kampanii „Możesz Mądrzej”. Już wtedy mówiliśmy o tym, że mądre pożyczanie wiąże się z podejmowaniem odpowiedzialnych wyborów, zwłaszcza w przypadku zaciągania nowych zobowiązań - komentuje Olga Kulmaczewska, dyrektor marketingu i sprzedaży online w Smartney.

Kampania potrwa co najmniej do czerwca włącznie.

Za przygotowanie kreacji odpowiada dział marketingu Smartney, a działania online zaplanowała agencja Sales&More.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję