Sokołów ma nowego dyrektora marketingu

Wraz z początkiem lipca funkcję dyrektora marketingu firmy Sokołów objął Łukasz Kaszuba, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu marek w sektorze FMCG. Nowe stanowisko w firmie objął też Cezary Jasiński.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Sokołów ma nowego dyrektora marketingu
Łukasz Kaszuba

Głównym celem Kaszuby będzie dalszy, bardziej dynamiczny rozwój brandu Sokołów poprzez zwiększanie jego rozpoznawalności i poszerzanie bazy konsumentów.

– W biurze marketingu będziemy się koncentrować nad łamaniem kluczowych barier, tak aby zwiększać bazę konsumentów marki Sokołów. Jako marketingowiec jestem fanem Byrona Sharpa i uważam, że do tanga trzeba dwojga, a czasem nawet trojga, czyli: ‘mental availability’, ‘phisical availability’ i ‘porfolio availability’. Jestem przekonany, że wspólnie z zespołem sprzedaży, R&D i operacjami sprawimy, że Sokołów zyska nową dynamikę i stanie się jeszcze większą firmą – zapowiada Kaszuba.

Łukasz Kaszuba posiada bogate doświadczenie z zakresu marketingu i zarządzania. Na początku kariery związany był z należącą do koncernu Kraft Foods/Mondelez marką Milka, a następnie w koncernie Jacobs Douwe Egberts odpowiadał za rozwój marki Jacobs. Po 10 latach objął stanowisko dyrektora marketingu w spółce Animex, do której należą takie brandy, jak Berlinki, Krakus czy Morliny. 

Cezary Jasiński, dotychczasowy senior dyrektor biura marketingu, objął nowe stanowisko wiceprezesa zarządu ds. marketingu w spółce Sokołów-Net. W nowej roli będzie odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, która umożliwi rozwój nowego formatu sieci sklepów Sokołów. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"