SOS Wioski Dziecięce z kolejną odsłoną kampanii „Problemy dorosłych obciążają codzienność dzieci”

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce wraca z kolejną odsłoną akcji społecznej „Problemy dorosłych obciążają codzienność dzieci”. Akcję przygotowano wspólnie z VMLY&R Poland i Papaya Films.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

„Problemy dorosłych obciążają codzienność dzieci” to akcja prowadzona od czerwca tego roku. Zwraca uwagę na fakt, jak dużym obciążeniem dla dzieci mogą być problemy ich najbliższych. Noszą je ze sobą jak niewidzialny ciężar - który metaforycznie przedstawia w kampanii plecak.

W sierpniowej odsłonie akcji, na chwilę przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego,  Stowarzyszenie pragnie również podjąć dyskusję na temat roli pedagogów szkolnych i nauczycieli w pracy z dziećmi, wymagającymi szczególnego wsparcia i uwagi – dziećmi, które doświadczyły traumy.

- Przed nauczycielami stoi wyzwanie takiej pracy z uczniem, która uwzględnia wiedzę o traumie i rozumie źródła jego zachowań. Aby skutecznie pomagać naszym podopiecznym, ściśle współpracujemy z nauczycielami - mówi Beata Kulig ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, jedna z autorek opracowania.

Ogólnopolska kampania potrwa do końca października, obejmując działania reklamowe w telewizji, prasie, internecie, a także na nośnikach w komunikacji miejskiej. Działaniom promocyjnym towarzyszyć będzie film reklamowy.

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiadała agencja VMLY&R Poland. Spot w reżyserii Arka Żyłki zrealizowała firma Papaya Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2