SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Space Cat tworzy sieć influencerską Space Cat Network

Agencja Space Cat, która zrzesza i reprezentuje we współpracy z markami grupę tiktokerów, teraz będzie robić to w ramach nowo utworzonej sieci influencerskiej Space Cat Network. Wśród twórców, którzy mają w niej działać są m.in. Lena Moonlight, Filip Zabielski, Ewa Zawada, Krystian Zietkowsky i Twins Style.

Article

Agencja Space Cat Industries ma specjalizować się w marketingu kierowanym do młodszych odbiorców z Pokolenia Z (urodzeni w drugiej połowie lat 90. i po 2000 roku). Sieć influencerska ma łączyć twórców z milionami subskrybentów na TikToku, znaleźli się w niej m.in. Lena Moonlight, Filip Zabielski, Ewa Zawada, Krystian Zietkowsky i Twins Style czy Klaudia Bieszcz, Kinga Kostrzewa i PK Sisters.

- Nasze gwiazdy wybraliśmy z ponad 500 dużych i aktywnych influencerów na TikToku, ale nie wykluczamy, że będziemy się rozrastać. Jeśli ktoś chce do nas dołączyć, na pewno najważniejsze kryteria to zasięgi - posty powinny regularnie przekraczać 100 tysięcy wyświetleń, wszechstronność - szukamy twórców, którzy nie ograniczają się do jednego rodzaju aktywności, typu taniec czy lipsync, ale odnajdują się w tworzeniu zróżnicowanego contentu oraz profesjonalizm we współpracy z markami – tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Skrzypczak, CEO Space Cat Industries.

Zaznacza, że agencja będzie szukać głównie influencerów z dużą liczbą followersów, ale „TikTok to dzisiaj wspaniałe miejsce dla młodych, nieznanych twórców”. - Uważnie przyglądamy się tym, którzy nie mają jeszcze wielu followersów, ale wyróżniają się zasięgami i jakością treści – podkreśla.

Do tej pory z influencerami współpracowały m.in. takie firmy jak Empik, Decathlon, Levis, Pull & Bear, Park of Poland.

Współpraca z klientami ma opierać się na dwóch modelach: agencja będzie oferować booking twórców do kampanii, a marka, agencje i domy mediowe mogą zaproponować gotowe kampanie; a w drugim wariancie Space Cat pomoże klientom stworzyć kampanię wychodząc od celów i briefu. – W tym przypadku dokładamy nasze kompetencje agencyjne i często w skład takiej kampanii wchodzi również koncept, planowanie oraz emisja TikTok Ads. Coraz częściej też widzimy zainteresowanie kampaniami, gdzie twórca proszony jest o świadczenia na TikToku i do tego na Instagramie - objaśnia Maciej Skrzypczak.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Space Cat tworzy sieć influencerską Space Cat Network

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Skrzyp
Pump&dump - Macieju gratulację.
odpowiedź