SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców, 'Twoje dziecko' liderem

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w marcu 2009 rokubył magazyn "Twoje dziecko" (Edipresse Polska). Największy spadeksprzedaży zanotowało natomiast pismo "Mamo, to ja" (EdipressePolska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Twoje dziecko" wmarcu 2009 r. wyniosła 80 538 egz. i była o 38 proc. wyższa niż wanalogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mamo, toja" (Edipresse Polska), który w marcu sprzedał się wilości 79 790 egz. (spadek o 35 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) zesprzedażą ogółem na poziomie 74 102 egz. (wzrost o 7proc.).

marzec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twoje dziecko80 53858 321
Mamo, to ja79 790121556
Dziecko74 10269 363
Mam Dziecko71 88990 689
Rodzice48 69969 363
M jak mama47 97358 191
Twój maluszek20 85819 484




Porównując dane z marca b.r. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że wzrost sprzedaży ogółem odnotowałtylko miesięcznik "Twoje dziecko".
2009

marzecluty
ZKDPSprzedażogółem
Twoje dziecko80 53853 445
Mamo, to ja79 79095 113
Dziecko74 10280 806
Mam Dziecko71 88982 742
Rodzice48 69949 419
M jak mama47 97366 079
Twój maluszek20 85824 033

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców, 'Twoje dziecko' liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl