SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż pism luksusowych. „Joy” stracił najwięcej

W lutym 2013 roku zdecydowana większość miesięczników luksusowych i shoppingowych dla kobiet zanotowała spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Joy”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl”.

okładka

okładka "Joy"

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2013 roku wyniosła 232 460 egz., po spadku o 3,63 proc.

Drugą lokatę zajął shoppingowy magazyn „Avanti” (Agora) z wynikiem na poziomie 103 671 egz. Jego sprzedaż ogółem zmalała o 16,75 proc.

Na trzecią pozycję z piątej awansował miesięcznik „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), którego sprzedaż ogółem spadła jednak o 12,13 proc. do 81 831 egz.

Największy spadek, wynoszący 37,66 proc., zanotował plasujący się na szóstej lokacie magazyn „Joy” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 78 617 egz. Rok wcześniej tytuł ten zajmował drugie miejsce.

Najwięcej w zestawieniu zyskał będący na ostatnim miejscu miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska). Jego wynik poszedł do góry aż o 41,9 proc. do 34 684 egz.

Wirtualnemedia.plluty
ZKDP20132012
TytułSprzedaż ogółem
Twój Styl232460241216
Avanti103671124527
Zwierciadło8183193132
Pani8170191806
Glamour7988068743
Joy78617126110
Cosmopolitan71122100337
In Style6039569677
Elle5730366554
Uroda3799852130
Shape3468424442


W lutym 2013 roku w porównaniu do stycznia br. największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 61,76 proc.) pochwalić się mógł miesięcznik „Shape”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) - było to 26,59 proc.

Wirtualnemedia.pl2013
ZKDPlutystyczeń
TytułSprzedaż ogółem
Twój Styl232460211415
Avanti103671107524
Zwierciadło8183192444
Pani8170193492
Glamour7988069973
Joy7861787974
Cosmopolitan7112296885
In Style6039552160
Elle5730359580
Uroda3799833423
Shape3468421441
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż pism luksusowych. „Joy” stracił najwięcej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fin
No tak, czasy jakieś takie nieluksusowe.
odpowiedź