SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż poradników, “Pani Domu” traci najwięcej

W październiku ub.r. spadła sprzedaż wszystkich dwutygodników poradnikowych. Najwięcej straciła “Pani Domi”. Liderem pozostała “Przyjaciółka”.

Spada sprzedaż poradników, “Pani Domu” traci najwięcej

Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku ub.r. wyniosła 440 884 egz. i była niższa o 7,2 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten od sierpnia ub.r. kosztuje 1,10 zł, wcześniej jego cena wynosiła 0,99 zł.

Na pozycji drugiej utrzymała się “Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 417 878 egz. po spadku sprzedaży o 1,4 proc. Magazyn ten we wrześniu ub.r. podniósł cenę z 0,99 zł do 1,20 zł., ale i zwiększył objętość i wprowadził nowe działy.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w październiku ub.r. wyniosła 273 971 egz. i była o 11,5 proc. niższa niż rok wcześniej. Magazyn ten zanotował największy spadek w zestawieniu (jego cena jest najniższa w segmencie i wynosi cały czas 0,89 zł).

ZKDP październik
Wirtualnemedia.pl 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 440 884 475 148
Tina 417 878 423 947
Pani Domu 273 971 309 663


Porównując dane z października ub.r. do danych z września ub.r. wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, najwięcej straciła “Tina” (25,9 proc.).

ZKDP 2011
Wirtualnemedia.pl październik wrzesień
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 440 884 479 757
Tina 417 878 564 134
Pani Domu 273 971 290 726


 

  • Więcej informacji:
  • Zkdp
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż poradników, “Pani Domu” traci najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl