SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” poniżej 800 tys. egz.

W październiku 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był niezmiennie „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku br. uplasowała się na poziomie 771 219 egz., co oznacza spadek względem października ub.r. o 5,12 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,36 proc. i ustabilizowała się na poziomie 325 735 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w październiku 2015 roku wyniósł 171 745 egz., po spadku o 7,84 proc.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 15,90 proc. i wyniosła 84 338 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

październik

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 057 439

771 969

771 219

1 064 877

814 841

812 841

To & Owo

488 749

325 735

325 735

524 974

347 874

347 874

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

270 154

171 995

171 745

278 704

186 354

186 354

Program TV

166 969

104 804

84 338

198 965

122 439

100 279

W październiku br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tygodniki telewizyjne odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier TV” - było to 4,43 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

październik

wrzesień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 057 439

771 969

771 219

1 099 962

799 602

798 602

To & Owo

488 749

325 735

325 735

504 990

328 271

328 271

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

270 154

171 995

171 745

272 433

179 696

179 696

Program TV

166 969

104 804

84 338

167 266

106 048

85 810


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” poniżej 800 tys. egz.

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stefan Ławski
Spada oglądalność telewizji jako medium to i spada czytelnictwo tygodników telewizyjnych, to normalka :-)
Wesołych Świąt !
odpowiedź
User
Luc
To było do przewidzenia. W dzisiejszych czasach program tv w kazdej chwili mozemy sprawdzic w internecie, podobnie jak informacje "z życia gwiazd" na portalach plotkarskich.
odpowiedź
User
zorientowany
Dodajcie jeszcze, że właścicielem Tele Tygodnia jest Bauer Media Group. To niemiecka firma, która ma też RMF FM, portal interia_pl.
około 65% rynku gazet w Polsce należy do niemieckich firm. Weźmy też taki Ringer Axel Springer [niemiecko-szwajcarski] i jego Newsweek, Forbes, Fakt. RAS ma też tuby propagandy na Słowacji, Węgrzech i Serbii - dawny blok wschodni, jakby nie patrzeć.
Polacy, otwórzcie oczy. >>>> repolonizacja mediów
odpowiedź