Spin Communications dla Colgate

Agencja Spin Communications przygotowała i zrealizuje program działań public relations dla nowej szczoteczki Colgate 360o

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ich celem jest prezentacja wybranej grupie dziennikarzy i stomatologów innowacyjnej szczoteczki Colgate 360o.

Działaniami media relations objęte są wybrane magazyny skierowane do kobiet i mężczyzn oraz czasopisma specjalistyczne. Dziennikarze tych pism będą mieli okazję zapoznać się z multimedialną prezentacją omawiającą zalety nowej szczoteczki oraz ze specjalnie przygotowanym przewodnikiem "Szczoteczka do zębów od A do Z".

O wejściu na rynek nowego produktu Colgate zostanie poinformowana także wybrana grupa stomatologów. Dentyści na życzenie będą mogli otrzymać nowy produkt do testów.  Dodatkowo, na internetowym serwisie stomatologicznym www.dentonet.pl zostaną umieszczone informacje o produkcie zachęcające także do odwiedzenia strony internetowej  www.colgate360.pl.

Rekomendowana cena: 11,99 zł (hipermarkety)Dystrybutor: Colgate-Palmolive Poland Sp. z o. o.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny