Spółka z Group One wchodzi na rynek brytyjski

Mar-techowa spółka Salestube (Group One) wchodzi na rynek brytyjski. Ekspansja odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją Mediaplus UK.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Spółka z Group One wchodzi na rynek brytyjski
fot. materiały prasowe

Po wejściu na rynki US i APAC w 2024 roku oraz otwarciu w tym roku oddziału w Niemczech spółka rozpoczyna działalność w Wielkiej Brytanii. Ta decyzja ma dać impuls do skalowania biznesu na wyższym poziomie. Brytyjski rynek reklamy wart jest dziś ok. 45 mld funtów, podczas gdy polski to blisko 2,5 mld funtów (13 mld zł). E-commerce to natomiast 160 mld funtów rocznie, a w Polsce ok. 25 mld funtów (130 mld zł).

Salestube w UK

Salestube będzie korzystać z lokalnej infrastruktury, doświadczenia oraz bazy klientów partnera Mediaplus UK (Mediaplus Group przejęła w 2024 Total Media. Agencja w marcu 2025 zmieniła nazwę na Mediaplus UK). Nowy oddział Salestube koncentrować się będzie na dostarczaniu brytyjskim markom zaawansowanych rozwiązań w zakresie technologii marketingowych (MarTech), w obszarze Google Marketing Platform (GMP) oraz Google Cloud Platform (GCP).

- Wejście na rynek brytyjski w modelu partnerskim z Mediaplus UK jest dla nas naturalnym krokiem w kierunku budowania globalnej obecności. Łączymy nasze doświadczenie marketingowe oraz ekspertyzę technologiczną potwierdzoną licznymi certyfikacjami Google z lokalnym know-how i relacjami wypracowanymi przez Mediaplus UK. Dzięki temu możemy zaoferować unikalną wartość dodaną klientom na jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków mediowych na świecie - komentuje Marek Żołędziowski, prezes zarządu Group One. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu