„Sprawa dla reportera” straciła 330 tys. widzów

Jesienne odcinki „Sprawy dla reportera” śledzi średnio 1,25 mln widzów, o 330 tys. oglądających mniej niż przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Jesienne odcinki „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki głównie o godz. 21.35, począwszy od 1 września br. Do 6 października br. średnia widownia programu Elżbiety Jaworowicz wyniosła 1,25 mln widzów. Przełożyło się to na 11,57 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 6,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,54 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Dotychczas najwięcej widzów zgromadził odcinek z 15 września br. Obejrzało go 1,41 mln widzów.

grafika

Dla porównania, rok temu tj. od 9 września do 14 października ub.r. „Sprawa dla reportera” gromadziła 1,58 mln widzów. Przełożyło się to na 12,93 proc. udziału w 4+, 7,06 proc. w 16-49 oraz 8,21 proc. w 16-59. Cykl Elżbiety Jaworowicz stracił 330 tys. widzów.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych