SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Viva!” nowym liderem sprzedaży dwutygodników people. „Party” spadło na drugie miejsce

W sierpniu 2019 roku nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people została „Viva!”, która jako jedyna w zestawieniu pochwalić się mogła wzrostem. Z kolei najwięcej straciło „Party” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska) w sierpniu 2019 roku wyniosła 134 749 egz. W porównaniu do sierpnia 2018 roku była ona wyższa o 59,68 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to jedyny wzrost w zestawieniu, a tytuł ten na pozycję lidera awansował z trzeciej lokaty.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugie miejsce spadł dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska). Zanotował on największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 23,64 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 110 656 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer), który spadł z drugiej lokaty. Zanotował on spadek wynoszący 21,32 proc. do 73 764 egz.

W sierpniu 2019 roku w porównaniu do lipca 2019 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Viva!” - było to 85,05 proc.

Największy spadek w tym ujęciu, wynoszący 9,03 proc., odnotowała „Gala” (Grupa Burda).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Viva!” nowym liderem sprzedaży dwutygodników people. „Party” spadło na drugie miejsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl