SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w sierpniu. „Rzeczpospolita” zyskała najwięcej

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w sierpniu br. był „Fakt”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Rzeczpospolita”. Z kolei najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w sierpniu 2017 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 250 221 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2016 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 6,34 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,83 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 121 564 egz., notując spadek o 7,32 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,34 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała w ciągu roku o 24,75 proc. i wyniosła 67 765 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 67,83 proc.

Największym wzrostem średniej sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych pochwalić się mogła „Rzeczpospolita” (Gremi Media), której średni wynik poszedł do góry o 4,42 proc. do 7 799 egz. Tytuł ten w zestawieniu był szósty.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w sierpniu. „Rzeczpospolita” zyskała najwięcej

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Elaja
Gazeta Polska Codziennie :D
2 3
odpowiedź
User
Dixon
Artykuł głęboko schowany, kiedyś byłby na czołówce ale prawda o kłopotach GW jest dla wielu niewygodna.
9 5
odpowiedź
User
Hg
Jak pis wygra wybory samorzadowe to wyborczej zostanie juz tylko sprzedaz kioskowa..
5 2
odpowiedź
User
qwe
Artykuł głęboko schowany, kiedyś byłby na czołówce ale prawda o kłopotach GW jest dla wielu niewygodna.
Przecież oni maja Kina Hielios a kina mi się osobiście kojarzą z pralnia pieniędzy także GW świetnie daje sobie radę
1 1
odpowiedź
User
A1
chyba się rok 2016 z 17 przestawił w tabeli?
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing