SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe z dużymi spadkami, „Glamour” najbardziej w dół

W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Wszystkie pisma odnotowały dwucyfrowe spadki, a najwięcej straciło „Glamour” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2020 roku wyniosła 114 296 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do kwietnia 2019 roku tytuł zanotował spadek o 41,64 proc. – drugi największy w zestawieniu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą pozycję zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w kwietniu br. uplasowała się na poziomie 71 465 egz., po spadku o 10,89 proc.

Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). Sprzedaż ogółem pisma w analizowanym miesiącu zmalała o 13,43 proc. do 45 699 egz.

Największy spadek odnotował „Glamour” (Grupa Burda), który w zestawieniu spadł z przedostatniej na ostatnią lokatę. Miesięcznik zanotował stratę wynoszącą 43,11 proc. do 18 793 egz.

W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 5,73 proc.) pochwalić się mógł „Twój Styl”.

Największy spadek odnotowało tutaj „Avanti” (Agora) - było to 37,78 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe z dużymi spadkami, „Glamour” najbardziej w dół

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tak
Te same twarze takie same okładki taka sama zawartość pomiedzy reklama podpasek tamponów szamponów gabinetów chirurgi plastycznej czyli dzem mydło i powidło od lat
odpowiedź
User
patka
39 tysięcy Pani ..
odpowiedź
User
naczelni?
Pani się zwija, a TS spadek ponad 41 proc. No cóż...
odpowiedź