SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła do 91 tys. egz., „Glamour” najbardziej w dół

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Wszystkie pisma odnotowały dwucyfrowe spadki, a najwięcej straciło „Glamour” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2020 roku wyniosła 91 389 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do maja 2019 roku tytuł zanotował spadek o 20,75 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą pozycję zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w maju br. uplasowała się na poziomie 66 159 egz., po spadku o 24,31 proc.

Oczko niżej uplasowały się „Pani” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem pisma w analizowanym miesiącu zmalała o 33,26 proc. do 33 581 egz.

Największy spadek odnotował „Glamour” (Grupa Burda), który w zestawieniu spadł z przedostatniej na ostatnią lokatę. Miesięcznik zanotował stratę wynoszącą 74,02 proc. do 9 665 egz.

W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej też stracił „Glamour” - było to 48,57 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Czytaj więcej: Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła do 91 tys. egz., „Glamour” najbardziej w dół

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
Dlaczego jeszcze scinacie tyle drzew, dlaczego na okładkach sa persony które są "ProEko". Są żałosni! Powinni drukować gazety by mozna było ich użyć w wc a nie takie twarde. ProEkologia Górą!
0 0
odpowiedź
User
M
Jak tak dalej pójdzie, to będziemy mieć duopol z sumą sprzedaży dla Stylu i Zwierciadła powyżej 100 tys. Reklamy już nie dźwigają Pani, Urody i Elle jak dawniej.
0 0
odpowiedź
User
Beta
Kto ostatni gasi światło?
0 0
odpowiedź