SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w listopadzie, „Poradnik 50+” na drugim miejscu

W listopadzie ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a oczko niżej uplasował się nowy tytuł - „Poradnik 50+”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Dobre Rady”, a najwięcej stracił „Świat Kobiety” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2019 roku wyniosła 246 752 egz. Względem listopada 2018 roku zmniejszyła się ona o 15,01 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był „Poradnik 50+” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. wyniosła 209 619 egz. Miesięcznik ten wydawany jest już od sierpnia 2017 roku, ale dopiero od zeszłego roku jest kontrolowany przez ZKDP.

Podium uzupełnia miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 201 585 egz., po wzroście o 1,44 proc. - jedynym w zestawieniu.

Czwarte miejsce zajął „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała o 22,02 proc. do 163 763 egz. - jednocześnie była to największa strata zestawieniu. Tytuł spadł z drugiej lokaty.

Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem też pochwalić się mogła „Claudia” (Grupa Burda) - było to 13,14 proc.

Największy spadek, wynoszący 20,86 proc., odnotowała tutaj „Olivia” (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w listopadzie, „Poradnik 50+” na drugim miejscu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl