SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„CD-Action” liderem sprzedaży w październiku, choć stracił najwięcej

W październiku ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach utrzymał się miesięcznik „CD-Action”, który jednak odnotował największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Sprzedaż ogółem magazynu „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2018 roku wyniosła 42 886 egz., czyli o 50,23 proc. mniej niż w październiku 2017 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 36 805 egz., po spadku o 6,47 proc.

Trzeci był „PC Format” (Wydawnictwo Bauer), który zanotował spadek wynoszący 32,18 proc. do 23 254 egz.

W październiku 2018 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca dwa z trzech tytułów zanotowały spadki, a najwięcej stracił „PC Format” - było to o 18,05 proc.

Z kolei zyskał tylko „Komputer Świat” - było to 27,20 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „CD-Action” liderem sprzedaży w październiku, choć stracił najwięcej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
amigowiec
no to mamy odpowiedz czy warto było usunąć CD i gadżety w zamian za niższą cenę i doładowanie, błędy w czasach kryzysu kosztują dwa razy więcej
16 10
odpowiedź
User
Bański wróć
no to mamy odpowiedz czy warto było usunąć CD i gadżety w zamian za niższą cenę i doładowanie, błędy w czasach kryzysu kosztują dwa razy więcej

Warto jeszcze dodać że niższa cena nie utrzymała się na stałe: podlega ciągłym zmianom, raz rośnie, a potem znów pikuje w granice 10-11 zł (ale już do 9,99 zł się nie zbliża).
17 9
odpowiedź
User
Gracz_wyborowy
Zdrapka może być, ale musi być jedna dobra gra (nie jakiś tam indyk z odrzutu), lepszy papier (kolejne cięcie uczynione razem z płytką) i cena maksymalnie 8 PLN-ów. Taki jest przepis na sukces.
9 10
odpowiedź