SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Men’s Health” liderem sprzedaży w maju, choć stracił najwięcej

W segmencie pism dla mężczyzn w maju br. wszystkie miesięczniki zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił utrzymujący pozycję lidera „Men’s Health” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w maju 2018 roku wyniosła 27 653 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 35,74 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 13,82 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 21 805 egz.

Oczko niżej uplasowało się „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 20,63 proc. do 15 050 egz.

Ostatni był magazyn „CKM” (Marquard Media Polska), który zanotował stratę wynoszącą 18,94 proc. do 14 886 egz.

Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w maju br. poszedł w dół o 4,32 proc. do poziomu 18 809 egz.

W porównaniu do poprzedniego miesiąca trzy z czterech miesięczników męskich zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej też stracił „Men’s Health” - było to 10,55 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 9,80 proc., odnotowało tutaj „CKM”.

Wynik miesięcznika „Forbes” zmniejszył się w tym ujęciu o 10,54 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży w maju, choć stracił najwięcej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Asia
Marquard na łeb na szyję.... jaki pan taki kram a tak dobrze szło. ciekawe czy da się to jeszcze zatrzymać... logo i tak sukces na to, co ma w środku
10 10
odpowiedź
User
samiec alfa
Panie Maćku Pan się nie boi...
8 8
odpowiedź