SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sprzedaż miesięczników podróżniczych: „National Geographic Polska” liderem, stracił „Voyage”

Liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych w marcu br. był “National Geographic Polska”. Największy wzrost w segmencie zanotował magazyn “ Podróże”, a stracił tylko „Voyage”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) w marcu br. wyniosła 48 515 egz. i była o 0,64 proc. wyższa niż rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J siostrzany “NG Traveler”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 27 966 egz. i była o 6,99 proc. wyższa niż rok wcześniej.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik “Voyage” (Marquard Media Polska). W marcu br. sprzedał się on w liczbie 11 805 egz. po spadku aż o 23,73 proc. To jedyny tytuł, który stracił w zestawieniu.

Największy wzrost zanotował magazyn „Podróże” (Murator). Jego sprzedaż ogółem wzrosła o 19,29 proc. do 10 446 egz.

Wirtualnemedia.plmarzec
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
National Geographic Edycja Polska4851548205
NG Traveler 2796626139
Voyage - Magazyn o Podróżach1180515477
Podróże - Magazyn Turystyczny104468757


Jedyny wzrost sprzedaży w marcu br. względem lutego br., wynoszący 2,67 proc., zanotował magazyn „Podróże”. Najwięcej stracił natomiast “NG Traveler”(19,85 proc.).

Wirtualnemedia.plmarzecluty
ZKDP2012
TytułSprzedaż ogółem
National Geographic Edycja Polska4851550945
NG Traveler 2796634893
Voyage - Magazyn o Podróżach1180512913
Podróże - Magazyn Turystyczny1044610174

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż miesięczników podróżniczych: „National Geographic Polska” liderem, stracił „Voyage”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl