SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic Polska” liderem sprzedaży. Tylko „Podróże” na plusie

W segmencie miesięczników podróżniczych w sierpniu br. dwa z trzech tytułów odnotowały spadki, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „National Geographic Polska”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w sierpniu 2019 roku wyniosła 23 566 egz. Była ona o 13,01 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 18 621 egz., po spadku o 7,80 proc.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 15,33 proc. i uplasował się na poziomie 9 150 egz. To z kolei był jedyny wzrost w zestawieniu.

W sierpniu 2019 roku w porównaniu do lipca 2019 roku dwa tytuły pochwalić się mogły wzrostami, a liderem pod tym względem był „National Geographic Polska” - było to 10,90 proc.

Jedyny spadek, wynoszący 1,69 proc., zanotował „NG Traveler”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” liderem sprzedaży. Tylko „Podróże” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl