SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w I kwartale. „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w pierwszym kwartale br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Tygodnik Ciechanowski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w pierwszym kwartale 2018 roku wyniosła 19 574 egz., po spadku względem pierwszego kwartału 2018 roku o 5,01 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 8,87 proc. do poziomu 14 258 egz.

Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 11 675 egz., po spadku o 8,47 proc.

Największy spadek średniej sprzedaży zanotował „Tygodnik Ciechanowski” (Ciech-Press) - było to 10,78 proc. do poziomu 9 505 egz. Tytuł ten w rankingu był 5.

W marcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych również był „Tygodnik Zamojski”, którego wynik względem marca 2017 roku zmniejszył się o 3,86 proc. do poziomu 19 490 egz.

Na pozycji drugiej znalazł się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (14 092 egz.; spadek o 9,20 proc.), a na trzecim - „Tygodnik Podhalański” (11 707 egz., w dół o 5,14 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „Tygodnik Ciechanowski” - było to 10,99 proc. do 9 273 egz.

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w I kwartale. „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl