SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w pierwszym kwartale, Tylko „Twoje Imperium” na plusie

W pierwszym kwartale br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Twoje Imperium”, a na czele wzrostów uplasowało się „Na Żywo”.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w pierwszym kwartale 2017 roku względem pierwszego kwartału 2016 roku zmniejszyła się o 3,40 proc. i wyniosła 530 361 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 2,54 proc. do 334 758 egz. Jednocześnie jest to jedyny wzrost w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 230 921 egz., po spadku o 4,07 proc.

Z kolei najwięcej stracił magazyn „Na Żywo”, który spadł z miejsca piątego na szóste. Jego średni wynik sprzedażowy w pierwszym kwartale br. wyniósł 175 122 egz., po spadku o 4,41 proc.

W marcu 2017 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 510 712 egz., po spadku w porównaniu do marca 2016 roku o 2,08 proc.

Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (319 503 egz.; wzrost o 2,64 proc. - jedyny w zestawieniu), a trzecie - do „Rewii” (224 994 egz.; w dół o 3,04 proc.).

Z kolei najwięcej stracił tutaj „Dobry Tydzień” - było to 5,93 proc. do 169 214 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w pierwszym kwartale, Tylko „Twoje Imperium” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl