SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w lipcu (top 100)

W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2018 roku wyniosła 268 647 egz. W porównaniu do lipca 2017 roku zmniejszyła się ona o 14,65 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego magazynu uplasował się na poziomie 222 042 egz., po spadku o 6,98 proc.

Ostatnią lokatę podium zajęły z kolei „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się o 8,26 proc. do 181 829 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia osiem pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla kobiet. Ponadto w top 10 znalazł się jeden tytuł luksusowy i jedno pismo yellow.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w lipcu (top 100)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl