SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nauka przez zabawę naprawdę działa!” w reklamach platformy Squla

Rusza kampania reklamowa platformy edukacyjnej Squla.pl. Działania będą prowadzone w telewizji, prasie (m.in. dziennikach Grupy Polska Press) i szkołach podstawowych.

Article

Akcja jest skierowana przede wszystkim do nauczycieli oraz rodziców dzieci w wieku szkolnym z miast powyżej 50 tys. mieszkańców. Hasło główne kampanii to: „Squla - nauka przez zabawę naprawdę działa!”.

Od 10 września do 22 października 30- i 15-sekundowe spoty będą emitowane w telewizji (m.in. w Polsacie, TVN, TVP ABC, TVN Style, 4fun TV, TLC, HGTV, Kuchnia+). Działania reklamowe będą też prowadzone w prasie (m.in. dziennikach wydawanych przez Grupę Polska Press) oraz internecie (m.in. poprzez współpracę z blogerami).

Ponadto do 7,5 tys. szkół podstawowych trafią materiały informacyjne umożliwiające nauczycielom bezpłatny dostęp do Squla.pl. - W naszym przypadku direct marketing gwarantuje skuteczność - w ten sposób co roku pozyskujemy do współpracy coraz to nowe placówki oświatowe, udostępniając im w zamian bezpłatny dostęp do naszego produktu. Uważamy, że nauczyciele jako praktycy są w stanie najlepiej ocenić przydatność naszych quizów i jakość merytoryczną zawartych w nich treści. Bardzo nas cieszy, że polecają nasz produkt rodzicom. To najlepsza metoda promocji - uzasadnia Małgorzata Munzer, growth marketing manager Squla w Polsce.

Przygotowaniem spotów zajęła się firma The Oddshop we współpracy z reżyserem Rene Nuijensem. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska, a za realizację działań PR - agencja Synertime.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Nauka przez zabawę naprawdę działa!” w reklamach platformy Squla

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anita
Szkoda tylko że w kampanii ani słowa o abonamencie przedłużanym automatycznie bez uprzedzenia klienta.Wydawałoby się że powinni być zainteresowani opinią czy się podoba i co można zmienić.Bzdura...zainteresowani są tylko poeniędzmi,które prubują wyłudzić w nieuczciwy sposób.Poczytajcie komentarze!Sprawa dla UOKiK.
odpowiedź