Stacje informacyjne we wrześniu słabiej niż w sierpniu

We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br. trzy stacje ocharakterze informacyjnym - TVP3, TVN24 i TV Biznes - straciływidzów. Nieznacznie swoje wyniki poprawiła jedynie Superstacja.Jednak w ujęciu rocznym TVP3 i TVN24 nadal idą do góry.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Średnie udziały TVP3 we wrześniu br. wyniosły 5,35 proc., czylio 0,56 pkt. proc. więcej niż w analogicznym miesiącu zeszłego roku.Jednak w stosunku do sierpnia br. nastąpił spadek o aż 1,42 proc. -wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Podobnie było wprzypadku TVN24, która we wrześniu zanotowała udziały na poziomie,3,41 proc., rok wcześniej było to 2,69 proc., ale miesiąc wcześniejaż 4,18 proc.

W komercyjnej grupie docelowej udziały TVP3 wzrosły z 3,41 proc.we wrześniu 2006 roku do 3,49 proc. we wrześniu 2007 roku. Wprzypadku TVN24 też nastąpił wzrost udziałów, ale był większy - z2,05 proc. do 2,77 proc. Natomiast w porównaniu miesiąc domiesiąca, oba kanały straciły.

Z kolei wśród odbiorców telewizji kablowej i satelitarnej TVN24skutecznie ucieka TVP3. We wrześniu 2006 roku udziały TVP3 wyniosływ tej grupie 4,05 proc., a TVN24 - 4,74 proc., zaś we wrześniu br.udziały regionalnej Trójki spadły do 3,93 proc., a stacjiinformacyjnej Grupy TVN wzrosły do 6,26 proc.

We wrześniu br. w porównaniu z sierpniem br. stracił także kanałTV Biznes - jego udziały spadły z 0,04 proc. do 0,03 proc. Równieżminimalnie zmiany, ale na plus, zanotowała natomiast Superstacja,której udziały wzrosły z 0,21 proc. do 0,22 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa